נתקלת בבעיה? לחץ כאן

שאלות נפוצות

xxxxxx
למה כדאי לי לבצע הזמנה דרך ClickATable ולא להתקשר למסעדה?
כי זה פשוט ומהיר. לא צריך להמתין על הקו עד שהמארחת תתפנה לדבר איתך.
כי אפשר לעדכן את ההזמנה כמה שרוצים ואף לבטלה בלי בעיות.
כי אתה כבר ממילא נמצא עכשיו באינטרנט, אז למה להתקשר?

האם עלי להתקשר למסעדה כדי לוודא שההזמנה התקבלה אצלם?
לא. ברגע שביצעת את ההזמנה, מיד היא מאושרת אוטומטית במחשב המסעדה.
כל שנותר לך לעשות הוא להגיע למסעדה לארוחה.

כיצד מתבצעת הזמנה למסעדה?
המערכת מעבירה את בקשתך ליומן ההזמנות הממוחשב של המסעדה כדי לבדוק אם ישנו מקום פנוי.
אם נמצא מקום, המערכת מודיעה לך על כך.
לחיצה על כפתור "הזמן מקום" מבצעת את ההזמנה ושומרת לך מקום במסעדה.

האם השירות עולה כסף?
לא. השירות הוא לגמרי בחינם.

איך מבטלים הזמנה? מה קורה אם אני לא מגיע למסעדה?
אם ביצעת הזמנה במערכת אולם אין ביכולתך להגיע, עליך לבטל את ההזמנה בהקדם, כיוון שהמסעדה שומרת עבורך שולחנות שיכולים לשמש מישהו אחר.
ניתן לבטל את ההזמנה דרך דף "ההזמנות שלי" או בטלפון למסעדה.
אם לא הופעת להזמנה ואף לא ביטלת אותה, תסומן הזמנתך זו כ-"לא-הופיע".
חבר ClickATable שלא הופיע לשתי הזמנות שהזמין ואשר לא ביטל אותן – חשבונו ייחסם.
אם חשבונך נחסם ואתה סבור שמדובר בטעות, אנא צור קשר עמנו, ונבדוק את פרטי המקרה.

למה צריך ליצור חשבון במערכת?
כי לפעמים צריך לעדכן או לבטל את ההזמנה, וזה אפשרי רק ע"י כניסה לחשבון האישי.
כי המסעדה צריכה לדעת את הפרטים שלך בכל הזמנה. כשיש לך חשבון - הפרטים כבר בפנים.

האם הפרטים האישיים שמסרתי ל-ClickATable מועברים לגורם אחר?
פרטיותך חשובה לנו ולכן אנו מעבירים למסעדה רק את הפרטים הנחוצים לה לשם קבלת ההזמנה. כל שאר הפרטים נשארים אצלינו ואינם נמסרים לאף גורם אחר.
ClickATable תשתמש בפרטים שמסרת רק על מנת לעדכנך לגבי מצב הזמנותיך במערכת.

כיצד אני רואה את ההזמנות שלי, מעדכן או מבטל אותן?
בדף "ההזמנות שלי" תוכל לראות את כל הזמנותיך ולעדכנן או לבטלן בלחיצת כפתור.

מדוע המערכת אינה מאפשרת לי לבצע יותר משתי הזמנות?
מערכת ClickATable מגבילה משתמשים חדשים, אשר עדיין לא מימשו אף הזמנה, ומאפשרת להם לבצע רק שתי הזמנות. לאחר שתגיע למסעדה ותממש את הזמנתך הראשונה, תזהה אותך המערכת כמשתמש מהימן ותאפשר לך לבצע הזמנות נוספות.

xxxxxx
הזמן עכשיו